5 / 5 Concertverslagen Adrianne Lenker in het Koninklijk Circus: liedjes die je hart uitwringen als een spons
5 / 5 Albumrecensies De ongrijpbare songs op Jessica Pratts ‘Here in the Pitch’ klinken alsof je ontwaakt uit een droom
Concertverslagen 3,5 / 5 Concertverslagen Steve Gunn in Trix: een gitaarheld die zich nooit bezondigt aan gratuite snoeverij
Albumrecensies 3 / 5 Albumrecensies Er gebeurt iets fris bij Nia Archives en de junglepop op haar debuut ‘Silence Is Loud’
Concertverslagen 4 / 5 Concertverslagen Julia Holter tovert de Botanique om tot een muzikaal wonderland
Reviews 3 / 5 Reviews De onderzoeksvraag van ‘Wij zijn Europa’ is iets te algemeen om clichés te overstijgen
Concertverslagen 3,5 / 5 Concertverslagen J. Mascis solo in Trix: akoestisch valt niet te verwarren met verstild
Albumrecensies 4 / 5 Albumrecensies Op ‘Cowboy Carter’ ruilt Beyoncé de dansvloer in voor countrymuziek, zonder haar artistieke eigenheid te verliezen
Albumrecensies 4 / 5 Albumrecensies Op het eerlijke ‘Tigers Blood’ toont Waxahatchee dat je niet per se grenzen hoeft te verleggen
Reviews 3 / 5 Reviews In ‘Het digitale dilemma’ surft Tim Verheyden (iets te snel) door de problemen van de gedigitaliseerde samenleving
Reviews 3 / 5 Reviews In ‘Origin’ probeert Ava DuVernay de blinde vlekken in het debat over klasse en kleur bloot te leggen
Reviews 1 / 5 Reviews De titel van het komische familieschouwspel ‘Groeien & bloeien’ klinkt even vreselijk als de reeks is
Reviews 4 / 5 Reviews ‘Brighter Future’ van Adrianne Lenker is een plaat om bij op de schoot te kruipen
Reviews 2 / 5 Reviews Een sterke Sydney Sweeney kan de verder tamme nonnenhorror ‘Immaculate’ niet redden
Concertverslagen 3 / 5 Concertverslagen De terugkeer van Amatorski in de AB Club: mooi maar weinig dwingend
Reviews 3,5 / 5 Reviews Sofie Decleir imponeert als Joodse vrouw met survivor’s guilt in ‘Ik noem jou’
Concertverslagen 4 / 5 Concertverslagen The Smile in Vorst Nationaal: een nevenproject dat het hobbyisme ver overstijgt
Albumrecensies 4 / 5 Albumrecensies ‘The Collective’ van Kim Gordon: geraffineerde kunst enerzijds, een woest beest anderzijds
Reviews 3 / 5 Reviews Voorbij het briesen en brullen: ‘Skunk’ is Koen Mortiers meest doorleefde film tot nu toe
Reviews 3 / 5 Reviews ‘De mosterd van Meus’ is als een snelle snack: professioneel bereid, maar ook wat inspiratieloos
‘Als je profielfoto op Facebook een kiekje van je huisdier is, dan ga ik ervan uit dat je een gore racist bent’
505-organisatoren Tijs Delbeke & Elisabeth Van Lierop: ‘Welke partij zal zeggen: “Menselijkheid? Bwa, ik weet het zo nog niet”?’